Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Sahabuddin R$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Sahabuddin R. Development of business values and behaviours: Takalar district, South Sulawesi (Indonesia) case study [Електронний ресурс] / R. Sahabuddin // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 2. - С. 440-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_2_48 Проаналізовано пріоритети та поведінку представників малого бізнесу. Надано оцінку факторів впливу на підприємницьку поведінку з використанням елементів андрагогіки. Змінні впливу поділено на внутрішні, зовнішні та проміжні. Зовнішні фактори - це мотивація до досягнень та віра у власні сили, проміжний фактор - відданість ідеї підприємництва, внутрішній фактор - індивідуальні показники роботи. Показано, яким чином мотивація, віра в успіх і відданість ідеї підприємництва чинять позитивний і значний вплив на розвиток малого бізнесу. Домінуючий вплив має мотивація, яка безпосередньо, а також опосередковано, впливає на показники роботи через проміжний фактор впливу відданості самій ідеї підприємництва.
|
|
|